Organização horizontal:além da satisfação total do cliente/D. Keith Denton
Inclui ìndice.
Saved in:
Main Author: | Denton, D. Keith |
---|---|
Format: | Livro |
Language: | por POR |
Published: |
São Paulo:IMAM,
2018
|
Subjects: | |
Online Access: |
http://www.redebim.dphdm.mar.mil.br/pergamum/biblioteca/index.php?codAcervo=248362 http://repositorio.mar.mil.br/handle/ripcmb/675615 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Qualidade em serviços/D. Keith Denton
by: Denton, D. Keith.
Published: (2018) -
Qualidade em serviços : o atendimento ao cliente como fator de vantagem competitiva/D. keith denton; tradução flavio deny steffen; revisão técnica josé carlos de castro waeny
by: Denton, D. Keith.
Published: (2018) -
Quality service
by: Denton, D. Keith.
Published: (2018) -
Qualidade em serviços : o atendimento ao cliente como fator de vantagem competitiva
by: Denton, D. Keith.
Published: (2018) -
The toolbox for the mind:finding and implementing creative solution in the workplace/D. Keith Denton, Rebecca A. Denton
by: Denton, D. Keith.
Published: (2018)